FAQ

Veelgestelde vragen

Betalen van jouw bestelling
  • Via onze webshop kan jij gemakkelijk en snel betalen via Ideal, dit is snelste en veiligste betaalmethode. Ook kunt u betalen per bankoverschrijving. Indien jij jouw bestelling wilt afhalen, dan dient deze vooraf betaald te zijn, of contant betalen bij afhalen. Dit kan jij selecteren bij het afronden van jouw bestelling.
Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen? 
  • Ja, dit is zeker mogelijk. Afhalen van jouw bestelling kan in Bergen op Zoom, na overleg. 
Verzendkosten
  • Bij ons betaal jij voor de inhoud van de boilies, niet voor alles er omheen. Gratis verzenden bestaat niet. 
Staffelprijzen
  • Bij elke boilie hebben wij staffelprijzen. Deze staan vermeld bij het product onder het kopje staffelprijzen
Levertijd
  • Indien de door jouw geplaatste bestelling op voorraad is, dan zal deze binnen 2 werkdagen verzonden worden. Wij kunnen geen garantie geven dat Postnl deze de dag na verzenden afleverd. 
Klacht, wijzigen, retourneren of annuleren van jouw bestelling
  • Neem ten alle tijden contact met ons op via info@jwebaits.nl. Indien u producten wilt retourneren die van een dusdanige aard zijn, freezerbaits, of een speciale op maat gemaakte bestelling, dan is dit niet mogelijk.
Freezerbaits
  • Freezerbaits worden op bestelling geproduceerd. Indien alle ingrediënten op voorraad zijn, dan zal jouw bestelling binnen 5 werkdagen verstuurd worden. 
Volg ons op Social Media

Volg ons op Social Media

Blijf eenvoudig op de hoogte en doe mee met leuke winacties.